Wakacje z widokiem na Giewont

2016-08-25 09:17:23(ost. akt: 2016-08-25 09:57:32)

Autor zdjęcia: Materiały organizatora

W dniach od 17 do 24 sierpnia 2016 roku 50-osobowa grupa młodzieży wzięła udział w organizowanej przez Parafię Rzymskokatolicką pw. Świętego Andrzeja Boboli w Lidzbarku Warmińskim kolonii w Zakopanem. Uczestnikami byli zarówno gimnazjaliści jak i studenci pochodzący z Lidzbarka Warmińskiego oraz Nidzicy.
Dzięki hojności i dobroci mieszkańców naszego miasta oraz sponsorów prywatnych kolonia została zorganizowana i przeprowadzona. Głównym celem wyjazdu było zwiedzanie Zakopanego, wędrówki górskie oraz bliższe poznanie Pana Boga.

Ośrodek, w którym mieszkaliśmy był położony na pagórku, więc mogliśmy podziwiać piękne widoki, między innymi Giewont.

Uczestnicy kolonii podzieleni byli na cztery grupy. Każda z nich zaprezentowała się na wieczorku zapoznawczym, podczas którego towarzyszyło nam dużo śmiechu i radości. Również opiekunowie przygotowali swój występ. Podczas kolonii sporo czasu spędziliśmy na zwiedzaniu Krupówek, gdzie mogliśmy kupić przeróżne pamiątki, skosztować tutejszych oscypków lub po prostu odpocząć.

Nie zabrakło nas również na górskich szlakach prowadzących do Doliny Kościeliskiej, Morskiego Oka czy na Kasprowy Wierch.

Byliśmy również na Wielkiej Krokwi oraz na Gubałówce, gdzie wszyscy mogliśmy odpocząć, zrelaksować się i podziwiać panoramę Zakopanego wraz z Tatrami. Każdego dnia uczestniczyliśmy we Mszy świętej, której celem było bliższe poznanie Pana Boga. Tematem przewodnim wyjazdu był sens naszego życia. Każdy, kto tutaj przybył mógł zastanowić się, jaką drogę chce obrać oraz co robić, aby nie zmarnować swojego życia.

W niedzielę uczestniczyliśmy w polowej mszy świętej. Ten dzień był szczególnie ważny, gdyż mogliśmy przypomnieć sobie swój chrzest, odnowić przyrzeczenia chrzcielne oraz uświadomić sobie, że przez to ważne wydarzenie zostaliśmy włączeni do wspólnoty Kościoła. Każda osoba otrzymała białą szatę, która oznacza czystość. Nocnym pogaduchom nie było końca, ale to dobrze, bo dzięki temu mogliśmy porozmawiać na temat naszej wiary. Nie mogło oczywiście obyć się bez dyskotek oraz przeróżnych zabaw, np. braliśmy udział w góralskiej dyskotece, dzięki czemu poczuliśmy góralskie klimaty.

Organizatorzy bardzo dziękują wszystkim, którzy okazali dobre serce. Dziękujemy naszym opiekunom, którzy jako wolontariusze czuwali nad bezpieczeństwem uczestników, jak również nad realizacją planu kolonii. Dziękujemy wszystkim, którzy wsparli tę inicjatywę. Dzięki Nim młodzież mogła cieszyć się wakacyjnym wyjazdem.

ks. Kamil Wyszyński

Czytaj e-wydanie

Pochwal się tym, co robisz. Pochwal innych. Napisz, co Cię denerwuje. Po prostu stwórz swoją stronę na naszym serwisie. To bardzo proste. Swoją stronę założysz klikając " Tutaj ". Szczegółowe informacje o tym czym jest profil i jak go stworzyć: Podziel się informacją:

">kliknij
Problem z założeniem profilu? Potrzebujesz porady, jak napisać tekst? Napisz do mnie. Pomogę: Igor Hrywna